Hemmadag

Nyss uppstigna sittandes och tittandes på ice age 3. Jag är hyffsat trött idag men jag kommer igång snart, åtminstone efter lite frukost i magen. Idag får Tuvis vara hemma från dagis då hon fortfarande är väldigt snorig, och nätterna lite jobbiga med skällande hosta. Tur att hon inte brukar bli förkyld så ofta (peppar peppar!) för det brukar ha en otrevlig tendens att sätta sig på stämbanden och därav den kruppliknande hostan, och ibland blir det väldigt tungandat. Hon verkar iallafall mycket piggare idag än igår så vi håller tummarna för att det går åt rätt håll!



Leon tycker att det är minst lika spännande:P

Kommentarer
Postat av: Ewe

Åh! Jag vill också ha en sån där stor saccosäck i förhållande till mig :P

Postat av: Maria J

Vad fint ni har i vardagsrummet! Blir sugen på att styla om här hemma :)

2010-09-16 @ 00:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback