Hur gör man?

Dagens fråga till er som läser i bloggen är: Hur gör man för att få kommentarer? För jag tippar på att det är samma återkommande som läser här dagligen då besöksstatistiken ligger på ungefär samma antal varje dag. Men hur kan det komma sig att ca 80 läser men att bara 1-2, på sin höjd, kommenterar? Tråkig text, dålig variation eller ren lathet?:P Nej, skämt å sido, jag skriver ju för att det är kul att kunna gå tillbaka sen och läsa om barnens uppväxt och framsteg men en kommentar här och där är ju aldrig fy skam:P


Kommentarer
Postat av: Elina

one comment!:)

Postat av: Monkan

Two comments ;)

2010-09-13 @ 23:02:56
Postat av: elin

SOM jag håller med dig! Visst vore det roligt för barnen i framtiden om det dök upp någon kommentar någon gång, men kanske också framförallt för sin egen del. Vi får bli duktigare på kommentera helt enkelt ;)

2010-09-13 @ 23:06:04
URL: http://mejelin.blogg.se/
Postat av: Sara H

Ja.. jag ställer samma fråga.. :)

2010-09-14 @ 04:08:40
Postat av: Ewe

Jag är skitdålig på att kommentera, eller, jag försöker kommentera till dom jag läser som även läser min blogg :P Den är ju låst, så jag vet inte, ibland kan det kännas onödigt att kommentera för att man inte har möjlighet att få något svar. ? Kanske? :P

Eller är det bara en dum ursäkt jag kommer med :P haha



Även läskigt (som i ditt fall då) att ha typ 80st som läser men man vet inte vilka !

2010-09-14 @ 13:08:49
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback