Kompisbus

På förmiddan har vi varit ute med Linn, Edwin och Maya. Först gick vi till skogen och letade löv till Linns NK-uppgift och under tiden passade storbarnen på att käka blåbär. Sen gick vi vidare till lekparken där bredvid så att Tuva och Edwin fick rasa av sig lite.
När det var dags att gå hem så gick jag och barnen till Mio först och köpte några bokstäver till Leons rum men tyvärr så fanns inte alla som jag ville ha så jag får gå tillbaka någon annan dag och köpa resten. Får se om jag ska måla dom ikväll, har ju kvar svart lackfärg så det är inte omöjligt att det blir så. Räknar förövrigt ner till på fredag, ikeatripp med mamma och Elin! Ska bli skönt att få in en förvaringsmöbel i lillgubbens rum så man får lite ordning och reda. Plus massa annat skoj såklart;)



Söta kompisar!



Kommentarer
Postat av: Elina

Men lillgumman vad stor hon ser ut på bilderna, förstå, snart 3 år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback