Flytt på schemat

Usch vad trött jag är idag! Blev en väldigt sen visit i Skelleftehamn igår. Tuva var med farmor, jag och Leon på promenad med Elina och Robin skruvade med Jeppe. Efter promenade begav jag och lillprutten oss mot Kerstin och då ringde Robin med idén att han och Jeppe skulle åka på Rail Care och tvätta städa bilen. Jag tyckte att det var lite sent att komma på det kl 21 men optimisten själv sa att det bara skulle ta ca 40 min men så blev inte riktigt fallet:P När de äntligen var klara så startade inte bilen (antar att de diggat musik på bilstereon i två timmar!). Han hämtade oss iallafall vid 23.30 och då hade våra söta ganska nyligt knoppat i farmors soffa. Tur att våra barn bara går att lyfta från bilen till sängen och de fortsätter sova:)
Jag vet då en liten tjej som kommer att behöva vila idag, för att hon bestämde sig att det var morgon kl 8!

Nä, nu ska jag göra mig klar för skolan. Sista dagen innan påsklovet, känns skönt! Nog för att vi ska flytta och kanske inte hinner vara lediga så mycket, men vi får försöka vara effektiva:) Vi ska hur som helst på banken idag och träffa säljarna och göra klart affären så vi får nycklarna åså. Och imorgon har söta pappa tagit ledigt för att hjälpa oss:)
Men först: en två timmars föreläsning och mitt PPU-samtal!




PS. Bilen var skinande ren, så trots att jag var så trött att jag ville dö så var det värt det;) Det tål att noteras att den såg ut som en soptipp innan, eller nej det var nog en underdrift!

Kommentarer
Postat av: Elina

Skönt med en ren bil och jag är villig att hålla med om att det behövdes ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback