Klart!

Då var det klappat och klart! Idag var jag och skrev kontrakt med de nya ägarna av vår lägenhet (Robin, som är på jobbet, får skriva på i helgen). Det känns toppen att det flytit på så bra som det gjort! Och de nya ägarna är supertrevliga!
Flytten blir tidigarelagd en månad så det är snart dags att börja packa ihop sitt pick och pack och röra sig mot Skelleftehamn:) Tillträdesdag blir den 29 april, det passade bäst för alla så det kommer bli kanon, hoppas vi slipper flyttstressen bara;) Och dom söta säljarna av vårt blivande hus är så snälla att vi får börja flytta in saker ca två veckor innan vi tar över det! Guld värt!

Nu ska jag fortsätta mysa med min mystjej i storsängen framför Lilla Spöket Laban på spökjakt. Riktigt spännande för en liten tjej;) Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: E

Va spännande flytt till nytt ställe :) Vill bara tipsa om att inte flytta så dyra saker och saker ni är rädd om så långt innan ni tar över huset ifall att det skulle hända huset något (inbrott, brand osv) så täcker ju inte eran hemförsäkring för detta. Det hände en vän till mig som blev av med allt utan en krona i ersättning så ville bara tipsa.

2011-04-02 @ 19:44:24
Postat av: malin

Jo, det var jag som fixat och trixat med Kerstin :) Vad tyckte du? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback