Tisdag

Tänk om vädret kunde vara som idag alla dagar! Efter skola och dagishämtning var vi ute och busade med Linn och barnen m fl. Barnen var nöjda och glada! Tänk att vatten kan vara så roligt att leka med, baka med, hoppa i, you name it;)
Sen kom fina pappi förbi med min älskade cykel som varit pajj i snart en vecka! Kedjan hade hoppat BIG TIME så han har spänt den lite + smörjt, oljat, tvättat, putsat, ja gud vet vad han har gjort med cykeln, nu ser den ut som ny:)

Ikväll har jag påbörjat läsloggen inför PPU-samtalet som nalkas! Tycker alltid att början är jobbig, hur man ska starta, är typ det som tar mest tid sen brukar det flyta på rätt bra.

Nej nu måste jag soova, godnatt.



Mina söta busfisar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback