Jag tar tillbaka!

Jag tar tillbaka det jag sa i det senaste inlägget, dvs. att jag var nöjd över min nya HTC Incredible S! Jag köpte den på söndan, bytte till en ny på onsdan då den knappt gick prata i! Alla som jag ringde hörde bara sig själv x100, det blev bara en massa eko i en plåtburk, ekade även lite för mig sen var det som om det tappade sändning, det blev väldigt "hackiga" samtal, riktigt irriterande! Den nya hade samma problem, så då gav jag upp och gick med bestämda steg till expert för tredje gången inom loppet av en vecka och sa att nu fick det vara nog, nu vill jag byta till en helt annan telefon! Och det fick jag (ett plus för bra service!), så numera har jag en Samsung Galaxy S2, och den är jag mer än nöjd med!


Kommentarer
Postat av: Sara H

Jag har hört att många som har HTC är missnöjda.

2011-08-16 @ 12:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback