En ledig dag

Idag har jag haft min första helt lediga vardag på en typ en månad. Det har varit mycket med skolan, bl a grupparbete som bidragit till att dom "lediga" dagarna på schemat lika fullt har spenderats på skolan, men jag är tacksam för att jag har en toppengrupp som är härliga att umgås med:)
Idag på förmiddagen var vi och kollade på ett hus i hamn, riktigt peppade blev vi för det har ruggigt mycket potential! Barnen fick mysa med farmor under tiden och sen for vi också dit och stannade där resten av dagen tillsammans med många fina människor:)

Nu har jag tänkt åka och handla lite mjöl och grejer så att Tuva får sin efterlängdtade trolldeg imorgon när hon vaknar. Själv så ska jag på skolan och träffa basgruppen för att komma fram till hur vi ska lägga upp redovisningen som är till veckan, och även opponera på en annan grupps arbete, sen är det helg!


Älskade sötbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback