Svar på kommentarer

Huset vi har köpt ligger på Svangatan i Skelleftehamn och är på 135 + 115kvm. Mäklaren kallar det för en 1 3/4-plan då huset är arkitektritat och har lite speciella vinklar. Vi fick ge utgångspriset 700 000. Det var två andra par som var intresserade men de var så sega på att bestämma sig så säljarna tyckte att vi skulle bli skonade från sträckbänken, vilket vi tackar ödmjukast för!
Huset har som sagt väldigt stor potential och vi kunde bocka av många av våra kriterier som vi har haft vid hus-letandet, så det kommer bli kanon!




Kommentarer
Postat av: Elin

Stort, stort Grattis vännen!! :)

Postat av: Sara H

Ser riktigt fint ut. :)

2011-02-25 @ 00:15:00
Postat av: Elina

Gångavstånd till oss, typ 12 minuter, gissa vem som klockade igår när hon var påväg hem?;)

2011-02-25 @ 05:39:53
URL: http://elinastenberg.blogg.se/
Postat av: EmelieEli

Grattis! Det ser jättefint ut, jag tror (vet) att det kommer bli jättebra! ;D

2011-02-25 @ 18:02:11
Postat av: Louise

Men vad är det jag ser?! Stort grattis till husköpet!:) Det ser riktigt fint ut och jag hoppas ni kommer stormtrivas!

2011-03-02 @ 19:30:14
URL: http://louisen.nu
Postat av: anita mamma lundberg

Ja det är ett jättefint hus. jag och pappa gillade det från det att vi steg in genom dörren. Kändes som hemma på en gång. Du och Robin har letat så länge så jag vet att ni har hittat det ni sökt efter och att det för er käns helt rätt. Kram

2011-03-04 @ 20:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback