Första dagen

Idag har Leon haft sin första inskolningsdag på Kvisten. Han inledde lite försiktigt och observerade när de andra barnen lekte men det tog inte lång tid innan han var i full gång med att utforska stället. Han verkade trivas kanonbra och när timmen var slut vägrade han klä på sig och följa med hem, men efter lite kramande med Anneli så fick jag tillslut med mig honom:P Imorgon ska vi dit samma tid och under den tiden ska Tuva få leka med kompisarna ute på gården, hon är ledig men blir lite svårt att lämna henne hemma när Robin jobbar:P

Nu ska jag fortsätta mysa med Tuva framför Alice i Underlandet.


Min lillkille.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Va roligt att det gick så bra! :)

Hoppas det går lika bra imorgon!!

Postat av: Sofia

Joo visst gör man :) Den lille var beräknad igår.. så nu är den mer än välkommen ut!! Hoppas allt är bra med er, länge sedan man såg er nu! Kram

2011-01-11 @ 19:54:01
URL: http://soffiloffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback