Long time no seen

Som ni ser händer det inte mycket i den här bloggen nuförtiden! Har inget sug alls efter att skriva och uppdatera för tiden räcker knappt till det jag vill och måste göra.
För er som undrar hur det går i skolan och om jag trivs kan jag säga bra och ja! Än så länge känns det helt rätt även om jag fortfarande är smått förvirrad och stressar upp mig totalt med blotta tanken på den närmande tentan! Hur pluggar man till en tenta? Hur är den utformad? Men det löser sig nog, ska lägga mig och läsa lite litteratur nu när jag äntligen är klar med sammanfattningarna av två vetenskapliga artiklar som jag har bråkat med hela kvällen. Vi får väl se hur långt jag kommer i boken innan jag slocknar, behöver då en god natts sömn om jag ska orka med föreläsning mellan 9-17 imorgon! Måste nog ladda med lite socker;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Nog fixar du tentan! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback