Orkesbrist i bloggen

Bloggen lider av orkesbrist för tillfället. Finns egentligen miljoner saker att skriva, miljoner tankar och känslor inför det nya året. Leon börjar inskolning på måndag och det känns både tungt, jobbigt och bra. Tungt och jobbigt för att han redan blivit så stor men såklart bra för att han hamnade på samma som Tuva och jag vet att han kommer att trivas som fisken. Sen känner jag både ångest, pirr och spänning inför skolstarten den 17de. Hur gör man? Var ju hundra år sen man gick skola!:P Nej men allt löser sig, det blir nog bra i slutändan känns bara som världens omställning just nu, eller det är det ju också.

Idag fyller iallafall min fina lilla mamma år, och dagen har, enligt hennes önskemål, firats på Leos lekland med hela (eller åtminstone halva) tjocka släkten! Hon fick en sminkning på Make up store av mig, syster och bror. Sen bar det av till Morön för porterstek och potatisgratäng + efterrätt (mums!) och nu när vi kom hem var Robin hemma! Han överraskade oss rejält då han normalt sätt skulle ha jobbigt till 22 imorgonkväll:)

Nu har jag just beställt hem ett par nya kängor som mamma tyckte jag var värd (love you!) och nu ska jag njuta av att lugnet har lagt sig här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback