Arg!

Igår morse kom vår beställda duschkabin med hemleverans av DHL. Vi tog hemleverans för att slippa hyra släp och allt, och för 149:- kändes det värt det. Men det fick jag ångra igår. En yngre kille och tjej kom med lastbilen och började lasta av (än så länge såg allt bra ut), de drog lastpallen mot våran ingång till gården men släppte av den vid postlådan. Jag tänkte att de skulle fixa nått annat att förflyttade den vidare in på gården med MEN ICKET! De satte sig i lastbilen OCH KÖRDE IVÄG! Där stod jag helt ensam, med en sambo påväg till jobbet och en lastpall med en duschkabin på 100kg som blockerade halva cykelvägen!! Vad fan?! Jag fattar att hemleverans inte betyder att de bär in den på plats i huset men fram till dörren ska den fan komma! Inte mitt på cykelvägen utanför!! Som tur var kom snälla fastighetsskötarna Lorentz och Christer och bar in den åt mig:) Sen ringde jag och uttalade min besvikelse på leveransen!

Så, nu fick jag skriva av mig det:P


Kommentarer
Postat av: Jonas Hedlund

Tyvärr funkar de sådär, va likadant för mig och jag hade golv på flera flera hundra kilo att bära in :/

2011-03-04 @ 22:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback