Helgen lider mot sitt slut..

Jahapp, då börjar även denna helg lida mot sitt slut. Har haft en jättebra helg med många trevliga inslag! I fredags blev det en hemmamysarkväll med film och popcorn tillsammans med våra söta små. I lördags umgicks vi med familjen Mangård-Nyman större delar av dagen, både på förmiddan och sedan på kvällen med thaimat, snacks och film i form av Fast and furious 5 (riktigt bra!). Tuvastumpan var hos farmor för lördagsmys och övernattning men ville hem vid midnatt då hon vaknade av en puss från sin pappa (som tvärt var förbi där för att hålla snusabstinensen i schack till dagen därpå). Och idag har vi tagit det rätt lugnt, lekt, busar, myst, jag och Tuva har varit och tänt ett ljus på Johannas grav (var riktigt känsligt idag...älskade saknade lilla syster...). På eftermiddan har jag varit hos Carro på Me & I-party och tjattrat och fikat gott (även köpt två plagg till barnen), sen blev det middag hemma och ytterligare mys och lek med barnen och fram till nu, från att de somnade, har jag suttit och läst rättsfall, lagar, regler, paragrafer, ja you-name-it, så nu är jag slut i skallen och måste sova om jag ska orka upp och basgruppsarbeta med just detta imorgonbitti.

Hoppas att eran helg har varit bra! Godnatt.


Bild lånad från
Google.

Det var förövrigt väldigt fint på kyrkogården idag. Ljus och lyktor tända överallt. Idag har nog de flesta av oss någon vi älskar och saknar i tankarna. Jag skänker även en tanke till min farmor, farfar och morfar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy vad tragiskt!=( vad hände din lillasyster =(?

2011-11-07 @ 17:38:12
Postat av: sandra

Vi är nog hemma idag på EM ,Så det är bara att kika förbi :)KRaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback