Mörkt.

Huvva vad detta mörker gör en trött! Det känns som att klockan är 20 och jag skulle inte ha något emot att gå å lägga mig nu. Jag är urusel på att skriva här i bloggen, och har varit det ett bra tag, men jag har inte haft lust därav få uppdateringar. Igår var jag och Tuva iallafall på bio här i Skelleftehamn och såg Nalle Puh. Tuva var mer än nöjd med sina popcorn och sin festis i vardera hand;) Hade tyvärr slut batteri på telefonen så kunde inte ta något kort. Efter bion hämtade vi Leon hos bonus farfar Tomas och faster Elin för att sedan åka vidare hem för kvällsfika och soffmys innan sängen.
Idag har jag gått förmiddag på skolan, vi håller på med Rätten i socialt arbete just nu, kommer att ha ryggskott innan denna kurs är slut då man ska släpa lilla-lagboken fram och tillbaka var och varannan dag:P Hämtade barnen kring 14 och då gick vi direkt till lekparken för lite bus! Barnen har just ätit och snart bär det av mot Solbacken för handling.


Nöjd liten kille i slänggungan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback